Hovedsponsor

Bliv hovedsponsor for Team Rotary Cycling, og få en enestående mulighed for at vise jeres engagement i at støtte op om et lokalt cykelinitiativ, hvis mål er at indsamle penge til både lokale, regionale, nationale og globale formål.

Som vores mest fremtrædende partner vil din virksomheds brand ikke blot opnå markant eksponering i alle vores aktiviteter og begivenheder, men også have en afgørende rolle for vores mål og ambitioner. i vores mål om at indsamle penge til velgørende formål. Dit sponsorat vil desuden

Dit sponsorat vil bidrage direkte til vores arbejde med at støtte velgørende formål, hvilket gør en reel forskel i lokalsamfundet og for individuelle liv. Samtidig støtter du også vores initiativ om at fremme sundhed og fællesskab gennem cykling. Se alle vores sponsorpakker her.

Eksklusiv eksponering og arrangementdeltagelse

At være hovedsponsor for Team Rotary Cycling indebærer en række unikke fordele, som sikrer en betydelig markedsføringsværdi for dig som virksomhed. En af de mest betydningsfulde fordele ved et hovedsponsorat hos os er, at din virksomhed vil være den eneste hovedsponsor, der repræsenterer og støtter Team Rotary Cycling. Dette giver en unik og fremtrædende position i forhold til markedsføring og brandeksponering.

Vores mål er at sikre, at dit sponsorat giver den højeste værdi og den største effekt for din virksomhed. Derfor indeholder denne sponsorpakke en hyppig eksponering på tværs af vores online kanaler. Du vil desuden blive inviteret til at deltage i vores uddelingsceremoni, når vi skal uddele gavebeviser, og vil ved større begivenheder og arrangementer have mulighed for at blive fremvist som en central partner. Dette inkluderer blandt andet branding og særskilt anerkendelse i forbindelse med disse events.

Som hovedsponsor bliver du en fremtrædende og værdifuld partner, der bidrager til vores mål om at indsamle penge, der gavner flere forskellige typer støtteformål. Med et hovedsponsorat er det derfor også vores ønske at sikre, at dit brand bliver synligt og relateret til vores publikum på en meningsfuld måde, så du får mest mulig værdi ud af dit bidrag.

Cykelryttere og sponsorlogoer

Hvad får du som hovedsponsor

Som hovedsponsor for Team Rotary Cycling opnår din virksomhed en række eksklusive fordele, der skaber værdifuld synlighed og anerkendelse. Dit brand vil få en fremtrædende rolle og blive vist på alle vores platforme, hvormed din virksomhed vil blive knyttet tæt sammen med vores velgørende og sundhedsfremmende initiativer.

Dit brand vil få en prominent plads på vores teamudstyr, digital eksponering såvel som mulighed for at deltage i særlige begivenheder. Dette sikrer, at dit logo og brand er synligt i alle offentlige sammenhænge.

Som hovedsponsor får du:

• Logo og link på hjemmeside
  • Profilside på hjemmeside
  • Hyppig SoMe-eksponering
  • Partnerskabsudtalelse på blog
  • Logo på cykeltøj
  • Deltagelse i uddelingsceremoni
  • Partnerlogo til web og mailsignatur
  • Anerkendelse ved at blive takket med navn ved TRC-arrangementer
  • Mulighed for at bruge din støtte i din markedsføring
  • Mulighed for at bidrage til at gøre en forskel for dem, der har brug for støtte.
  • Indrammet diplom med tak for sponsorat

Bestil din hovedsponsorpakke