Teamsponsor

Som teamsponsor for Team Rotary Cycling får du en unik chance for at støtte et cykelhold, der cykler med et mål om at gøre en forskel for andre. Vi har motion og fællesskab for øje, samtidig med at vi cykler for at kunne indsamle penge til forskellige velgørende formål – både lokalt og i resten af Danmark og verden.

Ved at blive teamsponsor bliver din virksomhed en vital brik i vores fælles succes. Du bidrager ikke kun økonomisk, men bliver også en del af holdets sjæl og identitet. Din støtte er med til at sikre, at vi har det nødvendige udstyr, hvilket er afgørende for vores præstationer og vækst. Samtidig får du en stor eksponering af dit logo, der kan bidrage til din virksomheds branding. Tag et kig på vores andre sponsorpakker her.

Få eksponering lokalt og nationalt

Med et teamsponsorat vil din virksomhed få eksponering både lokalt via sponsorbanner og logo på drikkedunke, men også nationalt gennem SoMe-opslag og logo og link på vores hjemmeside. Gennem partnerskabet har din virksomhed således mulighed for at styrke sit lokale netværk og vise lokalt engagement, såvel som mulighed for at øge din virksomheds synlighed online.

Ved at deltage i og støtte Team Rotary Cyclings aktiviteter og arrangementer i lokalområdet bidrager din virksomhed aktivt til at fremme fællesskab, sport og sundhed i samfundet. Dit sponsorat spiller samtidig en afgørende rolle for Team Rotary Cyclings præstationer og bidrag til velgørende formål.

Med din støtte er vi i stand til at forbedre vores træningsfaciliteter og arrangere lokale events, som alle bidrager til teamets udvikling og succes. Denne succes er ikke kun målbar i vores præstationer, men også i den værdi vores indsamlinger til velgørende formål bringer lokalt, regionalt og nationalt.

Cykelryttere paa rute

Hvad får du som teamsponsor

Som teamsponsor for Team Rotary Cycling, vil din virksomhed nyde godt af en række fordele, der giver betydelig synlighed og styrker dit brand. Sponsoratet byder på enestående muligheder for at vise dit firma frem i lokale og regionale sammenhænge, samtidig med at du bidrager til at gøre en forskel.

Din virksomhed vil blandt andet blive anerkendt som en central bidragyder til vores Team Rotary Cycling arrangementer, ligesom du selv har mulighed for at bruge dit sponsorat i din virksomheds markedsføring.

Dette partnerskab giver ikke blot værdi for din virksomhed gennem øget brandeksponering, men understøtter også et vigtigt formål til gavn for flere forskellige parter i samfundet.

Som teamsponsor får du:

• Logo og link på hjemmeside
  • Jævnlig SoMe-eksponering
  • Sponsorbanner
  • Logo på drikkedunke
  • Mulighed for at bruge din støtte i din markedsføring
  • Anerkendelse ved at blive takket med navn ved TRC-arrangementer
  • Mulighed for at bidrage til at gøre en forskel for dem, der har brug for støtte.
  • Indrammet diplom med tak for sponsorat

Bestil din teamsponsorpakke